01 Ιανουαρίου, 2010

Τα είδωλα πήραν αέρα

Αν τον καινούργιο χρόνο αλλάξουν τόσα πολλά πρέπει να είμαστε έτοιμοι και ψύχραιμοι. Δε βλέπω όμως τέτοια προοπτική...Ήδη σήμερα, πρώτη μέρα του χρόνου, το πρωί με πήρε τηλέφωνο κάποιος φίλος και πανικόβλητος μου παραπονέθηκε ότι δεν έβλεπε πιά το είδωλό του μέσα στον καθρέφτη κι άρχισε να πιστεύει πως δεν υπάρχει ή έγινε βρυκόλαξ. Πάντως, και τίποτα απ' αυτά να μην είχε συμβεί, πως θα ξυριζόταν;
Κράτησα την ψυχραιμία μου ξέροντας πως και φέτος έχω ν' ακούσω βλακείες...Οπότε τον καθησύχασα και τον συμβούλεψα,εφ' όσον δεν βρίσκει το είδωλό του ΜΕΣΑ στον καθρέφτη, να κοιτάξει μήπως είναι χωμένο ΠΙΣΩ από τον καθρέφτη.
Όλοι οι κανόνες έχουν τις εξαιρέσεις τους και τα είδωλα σήμερα είναι δύσκολο να τα ελέγξεις. Έχουν πάρει πολύ αέρα.

2 σχόλια:

nkarakasis είπε...

Ας το καλό! Με έκανες να αναρωτιέμαι; σε πήρα τηλέφωνο εγώ το πρωί; Είναι ακόμα το είδωλο μου στον καθρέπτη;
Και τι κάνουμε αν στον καθρέπτη δούμε κάτι άσχημο ή κάτι πολύ όμορφο; να σε πάρω τηλέφωνο τωρα;

cloudsinthemirror είπε...

Μην ανησυχείς...Μόνο αν δεις Σύννεφα στον καθρεφτη να ανησυχήσεις!