05 Ιουλίου, 2018

Ταλαντούχος άνεργος

Πρέπει 07.00 να βρίσκομαι, τις καθημερινές, στη στάση τού λεωφορείου όπως και πρώτα. Κανείς δεν θα υποψιαστεί έτσι πως τώρα πια έχω μείνει χωρίς δουλειά. Θέλω να πω ότι παίρνω το ίδιο λεωφορείο καθημερινά, μαζί με τους μετανάστες αρκεί ο κόσμος τής γειτονιάς να μην μάθει πως είμαι ένας άνεργος...Κρατώ και το εισιτήριο σαν απόδειξη, ενίοτε πετάγοντάς το επιδεικτικά!

Η στάση τού λεωφορείου όπου στήνομαι είναι η ίδια όπως παλιά, κοντά στο περίπτερο (και όχι η πλησιέστερη στην τωρινή μου κατοικία), ώστε να πιστεύουν όλοι πως μένω ακόμα στο ίδιο διαμέρισμα.

Μερικές ματιές στο ρολόι (έχω αργήσει;), λίγη ανάγνωση στην Εφ. των Συντακτών (τι γλείφτες...) ώσπου να έρθει το παλιό λεωφορείο Cuba style, στο οποίο ο εισπράκτωρ είναι γνωστό μου πρόσωπο.

Πού να κατέβαινα από το λεωφορείο (αφού δεν πηγαίνω πιά στην δουλειά μου η οποία μάλλον τώρα πιά έχει κλείσει);

Δέκα πέντε στάσεις παρακάτω κατεβαίνω από το λεωφορείο. Ένα κοντέινερ περιμένει εκεί, ένα κατασκεύασμα σαν τα bunker τού Β' Παγκοσμίου πολέμου. Μαζεύονται εκεί μια 20ριά λαθροάνεργοι επί ένα 8ωρο κάθε μέρα και καπνίζουν, πίνουν και καμιά φορά μιλούν για τα ζητήματα που τους πονούν.

Ο πρωταγωνιστής τού κεφιού είναι κάποιος που, μετά την απόλυσή του, ανακάλυψε ότι διαθέτει το ταλέντο τού μίμου. Μπορεί να μιμηθεί από τον Νάιτζελ Φάρατζ να βρίζει τον Βαν Ρομπάυ μέχρι τον Μπουφόν να ορύεται για το πέναλτυ στο 93'...Από τον Λίνο Μπάνφι στο παλιό μπορδέλο μέχρι τον Καμπ Κάλλογουαιη στο St. James.



Δεν υπάρχουν σχόλια: