29 Ιουνίου, 2016

Ο φόβος τού ύψους

Αυτές οι ώρες που με χωρίζαν από το ραντεβού των 7μμ με εκείνη τη γυναίκα, θα πρέπει να μου στοίχισαν 3 λίτρα ιδρώτα περίπου...Και πώς να είναι αυτή η γυναίκα που θα με περιμένει;

Πόσο ικανή θα είναι να καταλάβει αυτά που με βασανίζουν; Κι εγώ;...Εγώ θα είμαι σε θέση
να τής εξηγήσω ποιά είναι αυτά που με βασανίζουν; Λένε πως αυτοί που υποφέρουν ψυχικά πραγματικά, δυσκολεύονται να δώσουν σε κάποιον άλλον να καταλάβει τί ακριβώς τους συμβαίνει.

Έτσι άρχισε να εκτυλίσσεται η συνάντησή μου με την ειδικό (δεν κατάλαβα εάν ήτο σύμβουλος ή ιατρός ή θεραπεύτρια) ώσπου ξαφνικά άρχισα να απαντώ στην μοιραία ερώτηση "Τι σας απασχολεί;"

- Ακούστε...έχω φοβίες
- Φοβίες θα πει κάτι αόριστο, περίπου τίποτε
- Εγώ σας αναφέρω τι μού έχουν ...διαγνώσει οι φίλοι και οι γνωστοί μου
- Λοιπόν, ας δούμε τί σας είπαν οι ...ειδικοί μας

- Προσπαθώντας να τα αναφέρω ιεραρχικά για να μην αδικήσω κανένα, που λένε και στις παραστάσεις...χα!

- Σταματήστε να παριστάνετε τον πνευματώδη! Σας ακούω.

- Λοιπόν είμαι ξενοφοβικός
                        ομοφοβικός
                        νοσοφοβικός
                        υψοφοβικός

- Ποιά είναι η σύνδεσις;
- Η τηλεόραση;
- Καθόλου άστοχη η προσέγγιση...Σας ακούω! Μήπως όμως προβάλλετε το εσωτερικό σας στην ΤV;
- Ακούω διαρκώς πως έρχονται στη χώρα μας ξένοι...κι άλλοι ξένοι. Από αυτούς που κόβουν κεφάλια, καταστρέφουν μνημεία...
- Έχετε στην περιοχή σας μνημεία;
- Όχι, έχω όμως κεφάλι. Έπειτα ακούω πως οι βιασμοί είναι στην ημερήσια διάταξη...
- Έχετε σύζυγο, κόρη... και φοβάστε μήπως πέσουν θύματα βιασμού;
- Χμμμ...για μένα φοβάμαι. Εδώ βγαίνει η ομοφοβία: κι αν, λέω αν δεν το έβρισκα δυσάρεστο; Και σκεφτείτε: ένας βιασμός θα μπορούσε να έχει ως συνέπεια κάποιο αφροδίσιο - εδώ ενεργοποιείται η νοσοφοβία!
- Ε καλά...όλα αυτά εξηγούνται βάσει τών ψυχοδυναμικών θεωριών τού Σίγκ. Φρόυντ, τής Άννα Φρόυντ, τής Άννα Φρανκ κ.ο.κ.
- Α...ανακουφίστηκα. Διαφωτίστε με!
- Ένα λεπτό...μένει το θέμα τής υψοφοβίας...Αυτό τώρα, ίσως να σχετίζεται με την ηθική πτώση, τον ευτελισμό.
-Α όχι. Αυτό το έχω λύσει...Φοβάμαι πως ως ομοφυλόφιλος κινδυνεύω: αυτοί, λέει, ανεβάζουν τους ομοφυλόφιλους στις ταράτσες και τους πετούν από μεγάλο ύψος.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Mεταξύ σοβαρού κι αστείου θίγετε σοβαρά ζητήματα. Είτε σε προσωπικό επίπεδο,αναφέροντας φοβίες κάποιου, μήπως, καταλήξει σε ηθική πτώση,ευτελισμό...Και σε γενικότερο επίπεδο,την επίδραση της τηλεόρασης σε ένα κοινό,που κανείς δε γνωρίζει την ψυχολογία τους,τις συμπερφορές τους τα όποια ψυχολογικά προβλήματά τους...