15 Ιουνίου, 2012

Κριτική Τριλογίας και Κανδυλιανή μοίρα




Με το τελευταίο βίντεο κλιπ κλείνει η "Τριλογία τού Λούμπεν προλεταριάτου" (Γύφτος, Τίμια Πόρνη, Απατημένος). Μια ταξική τριλογία: Τρεις κόσμοι χωρίς μέλλον ή μάλλον με ένα πολύ καθορισμένο μέλλον...Καθείς θα ακολουθήσει το δικό του Γολγοθά, καθείς ακούει την κλαγγή τών όπλων τής δικής του Μάχης (σε κασσεττόφωνο, τρανζιστοράκι, γουόκμαν). Η Ήττα γράφεται πάντοτε με Η. Σημαίνει, στο σινεμά, αποξένωση, νεύρωση, παραίτηση.

Εδώ όμως οι χαρακτήρες είναι Δαντικοί αντάξιοι τής θείας τους (κωμωδίας). Σε άλλους συγγραφείς είδαμε χαρακτήρες Βοκακικούς με περισσότερες επιλογές (το πορνίδιο επωφελείται τών cd players - με ένα fwd επιταχύνει τη μοίρα του, νιώθει πιο βαθιά τον πόνο, το τέλος φαίνεται πιο ελαφρύ, ο Γολγοθάς γίνεται Σπαστική Κολίτιδα).

Η Μοίρα είναι κοινή: κάποιος Ρωμαίος στρατιώτης θα χώσει το μακρύ κοντάρι του στο υποχόνδριο τού ήρωα είτε αυτός είναι Δαντικός είτε Βοκακικός. Ακόμα και ένας ήρωας τού Κανδυλικού έργου λ.χ. πρέπει να προφυλάξει τις "Χαραμάδες" του. Εμείς, ως θεατές τού Ευρωπαϊκού Κιν/φου, πρέπει να ελπίζουμε να μην είναι κοντός ο Ρωμαίος λεγεωνάριος και το κοντάρι να φτάσει στο υποχόνδριο.
Πρέπει όλοι μας να φυλάξουμε ακέραιες τις "Χαραμάδες" μας.  

Όλες Ίδιες



Ποιος μπορεί να πει πως "όλες οι γυναίκες είναι ίδιες"; Ένας Γυναικολόγος ίσως. Εδώ το λέει ο (έμπειρος) Στασουλάκης. Όχι ως γυναικολόγος αλλά ως απατημένος.

Oldchamour's artworks & Bimbo's tales