05 Δεκεμβρίου, 2011


5 σχόλια:

flash είπε...

μετάγγιση νιάτων
σε γηρασμένες ψυχές

3 χρόνοι....
άδικοι σαν πάντα

cloudsinthemirror είπε...

Τι λες εσύ, αγαπητέ φλας; Πειράζει που σπάσανε τις τζαμαρίες τών μικρομάγαζων του παππούλη και της γιαγιούλας;

Εμένα δεν μου κάηκε καρφάκι.

Ανώνυμος είπε...

Κάτι ψευτοπιστολάδες φάγανε τον μικρό. Δεν θα τα έβαζαν μαζί μου, όμως.

Κλιντ

Velvet είπε...

Ο αληθινος Κλιντ, νομιζω
οτι θα καθαριζε για τον μικρο
και δεν θα το σχολιαζε...
-

flash είπε...

το τραγικότερο δεν είναι που δεν θα τα βαζαν με σένα και με μένα
το τραγικοτερο είναι που τα βαλαν με κείνον.. κι όμως μπόρεσαν
και δεν έχει αλλάξει τίποτα.

καρφάκι για την κατάντια δεν μπορώ να πω πως δεν μου κάηκε
αλλά καμμένη ολόκληρη πώς να το νιώσω
και πώς να το νιώσουμε;

το κυρίαρχο συναίσθημα
ενοχή ήταν
στο λέω αλήθεια

αν θες να το δεις ανάτρεξε στο μπλογκ μου

περίσευε η οργή και η ενοχή τότε
μα κοιμήθηκαν παρέα του..

τί να πούμε;