18 Σεπτεμβρίου, 2019

Χαλαρός

Βρήκα τον χρόνο να ζητήσω μιαν άδεια 2 ημερών από την δουλειά μου, 24 δίωρες άδειες ενωμένες πήρα εφ' άπαξ!
Θα πληρώσω λογαριασμούς, θα σκουπίσω λίγο το σπίτι, θα πάω σε έναν ιατρό Ειδικό Ιδεολογίας

Ξέρεις, κάποιος χτες με βρήκε να κλίνω λίγο δεξιά, γιατρέ...
Είπε: "Άλλο λίγο και θα φασίσεις...ξέρεις, είναι σημείο των καιρών!"

Τού λέω "Θεέ μου, αυτό μας έλειπε τώρα!"
-Αναστρέψιμο μπορεί να είναι - μην πανικοβάλλεσαι. Εδώ που τα λέμε, έχουμε όλοι μπερδευτεί. Φασίσαμε όλοι...

-Εγώ την ιδεολογία μου την είχα πάντα καθαρή και δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου την σπιλώσει
-Μην το παίρνεις έτσι...πολλές φορές το έχουμε συναντήσει το φαινόμενο αυτό. Είναι σαν μια νεύρωση, μια λυκοφωτική κατάσταση που κρατάει μήνες έως 2 έτη. Αίτια εξωγενή αλλά και η έμφυτη ανάγκη μας για αλλαγή επηρεάζουν τα πλέον επιρρεπή άτομα

-Να πρόκειται για το ίδιο φαινόμενο και σε μένα; Παναγία μου! Πώς θα το αποφύγω;
-Ξέρεις κάτι; Δέξου το σαν μια χάρη που κάνεις στον εαυτό σου. Πέτα τα παλιά σύμβολα, αν σου αρέσει κάποιο από τα νέα, δέξου το. Απενοχοποιήσου...Χαλάρωσε...Χαλαρός πρέπει να είσαι...Χαλαρός.


Δεν υπάρχουν σχόλια: